Szlichtyngowa, dnia 12.04.2023 r.
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł netto
I. Zamawiający:
Gmina Szlichtyngowa
NIP 4970015085
REGON 411050801
tel. 65 549 23 27,
fax. 65 549 23 41
www.szlichtyngowa.pl; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa”
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa”.
2. Zakres prac obejmuje: odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag.
3. Szacunkowa ilość odpadów zgłoszona przez rolników:
- folia rolnicza – 41,65 Mg,
- siatki i sznurki do owijania balotów – 5,75 Mg,
- opakowania po nawozach – 4,85 Mg,
- Big Bag – 37,85 Mg.
4. Wskazane ilości mogą ulec zmianie, na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych odpadów, podczas realizacji zamówienia.
- W okresie trwania umowy w ramach realizacji zadania nie przewiduje się minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zgłoszonych prac.
- Ostateczna ilość odpadów w postaci folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa, usuniętych lub odzyskanych w ramach realizacji zadania zależy od faktycznej ich wagi
5. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz z budżetu Gminy Szlichtyngowa.
6. Podczas odbioru odpadów z miejsca wskazanego przez Gminę Szlichtyngowa należy dokonać ich ważenia kontrolnego. Pomiar musi być odnotowany w karcie przekazania odpadu, podpisanej przez właściciela tych odpadów. Informacje zawarte w kartach muszą być zgodne z ilością przekazanych odpadów do recyklingu lub przetransportowanych do odpowiedniego podmiotu celem ich unieszkodliwienia.
7. Karty przekazania odpadu stanowić będą podstawę do rozliczenia zadania.
8. Karty przekazania odpadu powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska
z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819).
9. Prace związane z usuwaniem folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej, począwszy od zbiórki i transportu odpadów do recyklerów lub ich unieszkodliwienie na składowisku oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów winny być dokonane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.).
10. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 90650000-8.
11. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
12. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, wydanego przez właściwy organ.
4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego,
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
6) Oświadczenie o posiadaniu umowy z firmą, w której zostaną unieszkodliwione folie rolnicze i inne odpady pochodzenia rolniczego – Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z kopią przedmiotowej umowy,
7) Oświadczenie o zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zadań
w zakresie usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzenia rolniczego z podaniem: nazwy zadania, całkowitej wartości, okresu realizacji i zakresu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że ww. zadania zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
8) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania usługi narzędzi i urządzeń – Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego,
9) Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Aleksandra Jurgielewicz – Referent ds. ochrony środowiska, 65 54 92 327 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.30 do15.30.
VII. Miejsce składania ofert sposób składania oferty
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa
– NIE OTWIERAĆ PRZED 25.04.2023 r.”.
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 25.04.2023 r., godz. 15.30.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
- Kryteria oceny ofert: Cena - 100%
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie. - Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem tylko w przypadku uzyskania dofinansowania z NFOŚiGW. W przypadku braku przyznania środków zewnętrznych, przedmiotowa umowa nie zostanie podpisana.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny. - Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Błażej Rajman