Szlichtyngowa, dnia 12.04.2023 r.


Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł netto

I. Zamawiający:

Gmina Szlichtyngowa
NIP 4970015085
REGON 411050801
tel. 65 549 23 27,
fax. 65 549 23 41
www.szlichtyngowa.pl; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa”

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa”.

2. Zakres prac obejmuje: odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag.

3. Szacunkowa ilość odpadów zgłoszona przez rolników:

  • folia rolnicza – 41,65 Mg,
  • siatki i sznurki do owijania balotów – 5,75 Mg,
  • opakowania po nawozach – 4,85 Mg,
  • Big Bag – 37,85 Mg.

4. Wskazane ilości mogą ulec zmianie, na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych odpadów, podczas realizacji zamówienia.

  • W okresie trwania umowy w ramach realizacji zadania nie przewiduje się minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zgłoszonych prac.
  • Ostateczna ilość odpadów w postaci folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa, usuniętych lub odzyskanych w ramach realizacji zadania zależy od faktycznej ich wagi

5. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz z budżetu Gminy Szlichtyngowa.

6. Podczas odbioru odpadów z miejsca wskazanego przez Gminę Szlichtyngowa należy dokonać ich ważenia kontrolnego. Pomiar musi być odnotowany w karcie przekazania odpadu, podpisanej przez właściciela tych odpadów. Informacje zawarte w kartach muszą być zgodne z ilością przekazanych odpadów do recyklingu lub przetransportowanych do odpowiedniego podmiotu celem ich unieszkodliwienia.

7. Karty przekazania odpadu stanowić będą podstawę do rozliczenia zadania.

8. Karty przekazania odpadu powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska
z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819).

9. Prace związane z usuwaniem folii rolniczych i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej, począwszy od zbiórki i transportu odpadów do recyklerów lub ich unieszkodliwienie na składowisku oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów winny być dokonane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.).

10. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 90650000-8.

11. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

12. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, wydanego przez właściwy organ.

4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego,

5) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,

6) Oświadczenie o posiadaniu umowy z firmą, w której zostaną unieszkodliwione folie rolnicze i inne odpady pochodzenia rolniczego – Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z kopią przedmiotowej umowy,

7) Oświadczenie o zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zadań
w zakresie usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzenia rolniczego z podaniem: nazwy zadania, całkowitej wartości, okresu realizacji i zakresu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że ww. zadania zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,

8) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania usługi narzędzi i urządzeń – Załącznik nr 6  do niniejszego zapytania ofertowego,

9) Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Aleksandra Jurgielewicz – Referent ds. ochrony środowiska, 65 54 92 327 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.30 do15.30.

VII. Miejsce składania ofert sposób składania oferty

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa

– NIE OTWIERAĆ PRZED 25.04.2023 r.”.

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 25.04.2023 r., godz. 15.30.

VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny

  1. Kryteria oceny ofert: Cena - 100%
  1. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc
    po przecinku oraz słownie.
  2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  4. Informacje o formalnościach
  5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
  6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem tylko w przypadku uzyskania dofinansowania z NFOŚiGW. W przypadku braku przyznania środków zewnętrznych, przedmiotowa umowa nie zostanie podpisana.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
    bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  9. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza

/-/ Błażej Rajman