Znak sprawy: SOŚ.6232.26.3.2021.AJur Szlichtyngowa, dnia 25.03.2022 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30.000 EURO NA:
„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej
z terenu gminy Szlichtyngowa”
- Rodzaj zamówienia: usługi.
- Zamawiający: Gmina Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa, NIP 4970015085, REGON 411050801.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej
z terenu gminy Szlichtyngowa”. - Zakres prac obejmuje odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag.
- Szacunkowa ilość odpadów zgłoszona przez rolników:
- folia rolnicza – 2,16 Mg,
- siatki i sznurki do owijania balotów – 1,12 Mg,
- opakowania po nawozach – 4,82 Mg,
- Big Bag – 5,30 Mg.
- Wskazane ilości mogą ulec zmianie, na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych odpadów, podczas realizacji zamówienia.
- W okresie trwania umowy w ramach realizacji zadania nie przewiduje się minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zgłoszonych prac.
- Ostateczna ilość odpadów w postaci folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Szlichtyngowa, usuniętych lub odzyskanych w ramach realizacji zadania zależy od faktycznej ich wagi.
- Podczas odbioru odpadów z miejsca wskazanego przez Gminę Szlichtyngowa należy dokonać ich ważenia kontrolnego. Pomiar musi być odnotowany w karcie przekazania odpadu, podpisanej przez właściciela tych odpadów. Informacje zawarte w kartach muszą być zgodne z ilością przekazanych odpadów do recyklingu lub przetransportowanych do odpowiedniego podmiotu celem ich unieszkodliwienia.
- Karty przekazania odpadu stanowić będą podstawę do rozliczenia zadania.
- Karty przekazania odpadu powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819).
- Prace związane z usuwaniem folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, począwszy od zbiórki i transportu odpadów do recyklerów lub ich unieszkodliwienie na składowisku oraz powadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów winny być dokonane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.)
- Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pocztą na adres: Gmina Szlichtyngowa,
Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa (lub faxem na numer 65 54 92 341 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8.04.2022 r. do godz. 15.30. - Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną odrzucone.
- Oferta winna być sporządzona w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zaproszenia do składania ofert. Wszelkie skreślenia należy zaparafować. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Do niniejszej oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej – załącznik nr 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
- Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, wydanego przez właściwy organ.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3.
- Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 4.
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 5.
- Kryterium wyboru ofert: cena 100%.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2022 r.
- Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Aleksandra Jurgielewicz, 65 54 92 327, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem tylko w przypadku uzyskania dofinansowania z NFOŚiGW. W przypadku braku przyznania środków zewnętrznych, przedmiotowa umowa nie zostanie podpisana.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.