Znak sprawy: 1/2024/Jęd Szlichtyngowa, dnia 26 stycznia 2024 r.
Zapytanie ofertowe
Zadanie dofinasowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/8785/PolskiLad
- Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP i św. Jana Apostoła w Siedlnicy, Siedlnica 39, 67-400 Wschowa, NIP 4970001344, REGON 040075780, tel. 668 184 670, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich XVII w. ambony oraz XIX w. ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach”
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Zamawiający realizuje zadanie pn.: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich XVII w. ambony oraz XIX w. ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach”, na które pozyskał od Gminy Szlichtyngowa dotację. W celu udzielenia Parafii dotacji, Gmina Szlichtyngowa uzyskała dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu (wstępna promesa nr RPOZ/2022/8785/PolskiLad).
- Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP i św. Jana Apostoła w Siedlnicy nie jest zamawiającym jak również zamawiającym subsydiowanym w rozumieniu art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) i tym samym przepisy ustawy PZP nie mają zastosowania.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
- W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa: http://bip.szlichtyngowa.pl/
- Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja obejmuje przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich ambony oraz ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach, które zostały wpisane do rejestru zabytków pod nr 171 B/1-10.
Ambona datowana na XVII w. posiada klasyczny układ mównicy na filarze z prowadzącymi na nią schodami i baldachimem z zapleckiem. Ambona została w 2. połowie XX w. wtórnie przemalowana w biało-szarej kolorystyce farbami o współczesnych spoiwach syntetycznych, z detalami malowanymi na złoto. Część z malatur uległa odspojeniu. Stolarka ambony jest miejscami porozsychana, spasowanie elementów uległo obluzowaniu. Część z drobnych detali snycerskich uległa odspojeniu i nie jest zachowana. W elementach drewnianych widoczne są liczne ubytki: wyszczerbienia powstałe mechanicznie, wytarcia stopni, otwory wylotowe po drewnojadach.
Klasycystyczny ołtarz główny w kościele w Jędrzychowicach pochodzi z 1. połowy XIX w. Obraz to kopia na płótnie obrazu Adoracja Dzieciątka przez Pasterzy autorstwa Antonio Allegri da Correggio. Ołtarz został w 2. połowie XX w. przynajmniej dwukrotnie, wtórnie przemalowany w bielach farbami o współczesnych spoiwach syntetycznych, z detalami malowanymi na złoto. Miejscowo widoczne są uszkodzenia mechaniczne i przetarcia powierzchni oraz otwory wylotowe po drewnojadach.
Wykonanie prac przy ambonie i ołtarzu będzie obejmowało m.in.: wykonanie badań z zakresu techniki wykonania warstw chronologicznych, dezynsekcję z efektem zabezpieczającym, wzmocnienie struktur drewna, usunięcie przemalowań i wtórnych warstw pozłotniczych obiektów, rekonstrukcję i wymianę głęboko zniszczonych elementów, uzupełnianie ubytków drewna, rekonstrukcję rzeźbiarską w drewnie, zabezpieczenie i izolację uzupełnień malarskich, uzupełninie ubytków oryginalnej warstwy malarskiej, rekonstrukcję, uzupełnienie oraz zabezpieczenie złoceń oraz zadania związane z konserwacją obrazu, tj. wstępne oczyszczenie, rozpoznanie stanu zachowania i techniki wykonania obrazu oraz krosna malarskiego, prace konserwatorskie, oczyszczenie, usunięcie zabrudzeń i werniksu, naprawa ewentualnych rozdarć, uzupełnienie ubytków w warstwie malarskiej. Koszty prac będą obejmowały także koszty wynikające z decyzji konserwatora zabytków zezwalającej na przeprowadzenie prac.
Ołtarz główny: Program prac konserwatorskich pn. „Ołtarz główny w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza (załącznik nr 9):
- Prace przygotowawcze, badania i dokumentacja: punkty 1 - 3 i 34 - 36 programu prac konserwatorskich.
- Prace konstrukcyjno-konserwatorskie w zakresie stolarki: punkty 4 - 9 programu prac konserwatorskich.
- Prace konserwatorskie w zakresie warstw malarskich i pozłotniczych: punkty 10 - 16 programu prac konserwatorskich.
- Prace konserwatorskie w zakresie obrazu: punkty 17 - 33 programu prac konserwatorskich.
Ambona: Program prac konserwatorskich pn. „Ambona w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza (załącznik nr 8):
- Prace przygotowawcze, badania i dokumentacja: punkty 1 - 3 i 18 - 19 programu prac konserwatorskich.
- Prace konstrukcyjno-konserwatorskie w zakresie stolarki: punkty 4 - 5, 7 - 9 i 17 programu prac konserwatorskich.
- Prace konserwatorskie w zakresie warstw malarskich i pozłotniczych: punkty 6 i 10 - 16 programu prac konserwatorskich.
- Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z:
- decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: 5144.11.2023, ZN.5142.6.2023[gmSzl] z dnia 31.03.2023 r. – w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6),
- programem prac konserwatorskich pn. „Ambona w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza (załącznik nr 8),
- programem prac konserwatorskich pn. „Ołtarz główny w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza (załącznik nr 9).
- wnioskami i dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego,
- obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 20218 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r. poz. 81),
- aktualnym stanem wiedzy technicznej.
- Pełna dokumentacja prac jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
- Prace muszą zostać wykonane zgodnie z wydanym pozwoleniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZR.5144.11.2023, ZN.5142.6.2023[gmSzl] z dnia 31.03.2023 r. i określonymi w nim warunkami, obowiązkami oraz użytymi materiałami wysokiej jakości - wskazanymi przez LWKZ.
- Złożenie oferty wiąże się ze zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń, itp.).
- Zamawiający wymaga, aby oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzielił gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
- Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą polisę.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV 92522100-6, CPV 92522100-7.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości nie większej niż 8 000,00 złotych, co stanowi 2 % udzielonej dotacji.
- Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę do Zamawiającego wraz z fakturą zaliczkową, stanowiącą podstawę do wypłaty zaliczki przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić zaliczkę w terminie do 45 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej. Kwota udzielonej zaliczki zostanie zaliczona na poczet faktury końcowej wystawionej po zakończeniu realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia.
- Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z miejscem realizacji zadania celem sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.11.2024 r.
- Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – według załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5) kserokopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6) parafowany na każdej stronie projekt postanowień umowy - załącznik nr 5,
7) wykaz prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, przeprowadzonych w okresie co najmniej ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 4,
8) oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania – załącznik nr 7,
9) potwierdzenie dysponowania odpowiednimi kwalifikacjami lub osobami z odpowiednimi kwalifikacjami - wymagania zgodnie z art. 37a lub art. 37 h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:
- Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Narodzenia NMP i św. Jana Apostoła w Siedlnicy - Ks. Dominik Kamiński, tel. 668 184 670,
- Anna Polaczek – kierownik Referatu Inwestycji i Planowania Przestrzennego, tel. (65) 549 23 57, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pani Sylwia Prętka - Szulc – Inspektor ds. Planowani Przestrzennego, tel. (65) 549 24 31, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pani Tatiana Wasielewska – Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków zewnętrznych, tel. (65) 549 23 57,email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:30 do 15:30.
VII. Miejsce składania ofert, sposób składania oferty:
- Ofertę cenową należy:
- złożyć listownie lub osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich XVII w. ambony oraz XIX w. ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach” z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 27.02.2024 r.
w terminie do dnia 27 lutego 2024 r., do godz. 15:30
- Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nieważną.
- Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający może, jednak nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
- Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa (w przypadku wysłania oferty listowanie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
- Kryteria oceny ofert:
Cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
Cena określona przez oferenta zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
Należy podać zarówno cenę netto jak i brutto.
Cena = najniższa cena brutto.
- Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający może także przed upływem terminu składania ofert poprawiać oczywiste omyłki pisarskie lub inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
6.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa: http://bip.szlichtyngowa.pl/.
- Informacje o formalnościach:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP i św. Jana Apostoła w Siedlnicy, Siedlnica 39, 67-400 Wschowa;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan:
- a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowo-cenowy.
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków.
- Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych badań i prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich przy zabytku.
- Załącznik nr 5 - Projektowane postanowienia umowy.
- Załącznik nr 6 - Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZR.5144.11.2023, ZN.5142.6.2023[gmSzl] z dnia 31.03.2023 r.
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania.
- Załącznik nr 8 - Program prac konserwatorskich pn. „Ambona w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza.
- Załącznik nr 9 - Program prac konserwatorskich pn. „Ołtarz główny w kościele p.w. Św. Jana z Dukli w Jędrzychowicach autorstwa mgr Marcina Pechacza.