BURMISTRZ MIASTA I GMINY SZLICHTYNGOWA

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. obsługi sekretariatu – 1 etat

w Referacie Organizacyjnym

w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa

 

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie średnie.
  2. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa jednego z państw należących do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie innych umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane wykształcenie administracyjne.
  2. Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. Znajomość przepisów wynikających z ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.
  4. Znajomość obsługi komputerowych programów biurowych.
  5. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność.
  6. Duża motywacja do pracy oraz kultura osobista, umiejętność współpracy z ludźmi, rzetelność, komunikatywność.
  7. Prawo jazdy kat. B.

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Zapewnienie sprawnej organizacji czasu pracy Burmistrza.
  • Zapewnienie obsługi spotkań z udziałem zaproszonych gości.
  • Przejmowanie korespondencji zewnętrznej i rozdysponowanie jej na poszczególne komórki organizacyjne oraz prowadzenie w tym zakresie dziennika podawczego.
  • Przyjmowanie korespondencji po dekretacji i rozdysponowanie jej zgodnie z dokonaną dekretacją.
  • Przyjmowanie korespondencji do wysyłki i nadanie jej w urzędzie pocztowym.
  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu i pracowników w niezbędne materiały i urządzenia (meble, urządzenia biurowe, materiały kancelaryjne, materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, środki czystości, itp.).
  • Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem Urzędu, w tym zabezpieczeniem budynku, przeprowadzaniem przeglądów i kontroli, wykonywaniem niezbędnych napraw i remontów.
  • Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem ekwiwalentu oraz zaopatrzeniem w odzież roboczą i ochronną pracowników Urzędu.
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczeniem zakupu paliwa do samochodu służbowego.
  • Obsługa ePUAP oraz usługi e-doręczenia.
  • Przydzielanie i konfiguracja kont pocztowych pracownikom Urzędu.
  • Administrowanie działania strony internetowej Urzędu, w tym umieszczanie informacji dostarczanych przez osoby uprawnione na stronie internetowej oraz pomoc i zakładanie kont dostępowych dla pozostałych osób uprawnionych do obsługi strony internetowej.
  • Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz zamieszczanie materiałów na profilu Facebook Urzędu.

 Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny – podpisany przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
  2. Życiorys – curriculum vitae - podpisany przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (odbyte kursy, szkolenia, certyfikaty).
  6. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnieniu na ww. stanowisku.
  8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

 Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
  2. Zatrudnienie na umowę o pracę.
  3. Praca w siedzibie urzędu przy komputerze (wykonywanie niektórych zadań pracy poza siedzibą urzędu).
  4. Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6%.

 Termin i miejsce składania ofert:

Oferty zawierające wymagane dokumenty należy złożyć w terminie od dnia 06.05.2025 r.  do 16.05.2025 r. do godz. 15:30 osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 65 54 92 327, wew. 25.

 

Informacje dodatkowe:

Oferty, które wpłyną niekompletne lub nie spełnią wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu bip.szlichtyngowa.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie dalszego etapu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu bip.szlichtyngowa.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa.

TytułTypRozmiarDodany przez
Ogłoszenie o naborzepdf129.43 KBJG
Kwestionariusz osobowydocx14.98 KBJG
Zgoda na przetwarzanie danych i klauzuladocx15.24 KBJG
Opis zmianDataOsobaPorównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 06 maj 2025 11:13 JG
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 06 maj 2025 11:13 JG
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 06 maj 2025 11:14 JG
Artykuł został zmieniony. wtorek, 06 maj 2025 11:15 JG
Artykuł został zmieniony. środa, 07 maj 2025 08:31 Administrator
Artykuł został zmieniony. środa, 07 maj 2025 08:33 Administrator