BURMISTRZ MIASTA I GMINY SZLICHTYNGOWA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
stanowisko ds. obsługi sekretariatu – 1 etat
w Referacie Organizacyjnym
w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa jednego z państw należących do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie innych umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie administracyjne.
- Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość przepisów wynikających z ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość obsługi komputerowych programów biurowych.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność.
- Duża motywacja do pracy oraz kultura osobista, umiejętność współpracy z ludźmi, rzetelność, komunikatywność.
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji czasu pracy Burmistrza.
- Zapewnienie obsługi spotkań z udziałem zaproszonych gości.
- Przejmowanie korespondencji zewnętrznej i rozdysponowanie jej na poszczególne komórki organizacyjne oraz prowadzenie w tym zakresie dziennika podawczego.
- Przyjmowanie korespondencji po dekretacji i rozdysponowanie jej zgodnie z dokonaną dekretacją.
- Przyjmowanie korespondencji do wysyłki i nadanie jej w urzędzie pocztowym.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu i pracowników w niezbędne materiały i urządzenia (meble, urządzenia biurowe, materiały kancelaryjne, materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, środki czystości, itp.).
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem Urzędu, w tym zabezpieczeniem budynku, przeprowadzaniem przeglądów i kontroli, wykonywaniem niezbędnych napraw i remontów.
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem ekwiwalentu oraz zaopatrzeniem w odzież roboczą i ochronną pracowników Urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczeniem zakupu paliwa do samochodu służbowego.
- Obsługa ePUAP oraz usługi e-doręczenia.
- Przydzielanie i konfiguracja kont pocztowych pracownikom Urzędu.
- Administrowanie działania strony internetowej Urzędu, w tym umieszczanie informacji dostarczanych przez osoby uprawnione na stronie internetowej oraz pomoc i zakładanie kont dostępowych dla pozostałych osób uprawnionych do obsługi strony internetowej.
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz zamieszczanie materiałów na profilu Facebook Urzędu.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – podpisany przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
- Życiorys – curriculum vitae - podpisany przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (odbyte kursy, szkolenia, certyfikaty).
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnieniu na ww. stanowisku.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Praca w siedzibie urzędu przy komputerze (wykonywanie niektórych zadań pracy poza siedzibą urzędu).
- Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6%.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy złożyć w terminie od dnia 06.05.2025 r. do 16.05.2025 r. do godz. 15:30 osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 65 54 92 327, wew. 25.
Informacje dodatkowe:
Oferty, które wpłyną niekompletne lub nie spełnią wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu bip.szlichtyngowa.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie dalszego etapu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu bip.szlichtyngowa.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa.